Program lojalnościowy Partner Plus skierowany jest do naszych stałych klientów, gdzie premiować będziemy częste przejazdy z Polonus oraz Przewoźnikami zrzeszonymi  w naszej sieci partnerskiej Polonus Partner.


Premiujemy Twoją Lojalność - 500 punktów na start!

Z myślą o naszych pasażerach stworzyliśmy program, w którym za każde zakupy dokonane poprzez zarejestrowane konto użytkownika, będziemy przyznawać punkty, które będzie można będzie wymieniać na darmowe przejazdy!

JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU PARTNER PLUS?
  • Jeżeli nie posiadasz konta użytkownika w naszym systemie zarejestruj się i zaznacz podczas rejestracji, że chcesz przystąpić do programu
  • Jeżeli posiadasz konto w naszym systemie zaloguj się, wejdź w zakładkę ustawienia prywatności i zaznacz zgodę na udział w programie

Pasażerowie, którzy posiadają już konto nie muszą od nowa rejestrować się ponieważ ich konta zostały automatycznie uzupełnione o program lojalnościowy. Wystarczy aby wyrazili chęć przystąpienia do programu Partner Plus poprzez zmodyfikowanie ustawień prywatności na swoim koncie, zaznaczając pole "Chcę wziąć udział w Programie" i zapisaniu zmian. Od momentu przystąpienia do programu, punkty będą gromadzić się na Twoim koncie.

ZASADY DZIAŁANIA:
  • Program przeznaczony dla osób posiadających zarejestrowane konto użytkownika
  • Aby przystąpić do programu należy wyrazić zgodę na udział w programie
  • Punkty w ramach programu przyznawane są za zakup biletów przewoźnika PKS POLONUS (kursy krajowe), ŻakExpress, AlbatrosBUS, PKS Elbląg, NeoBUS i GardenExptress.
  • Za każdą wydaną złotówkę na bilety dajemy 5 punktów
  • Każde zebrane 100 punktów warte jest jeden złoty
  • Aby otrzymać punkty za kupowane bilety należy przed dokonaniem zakupu zalogować się na własne konto, (w przeciwnym wypadku zakup zostanie sklasyfikowany jako anonimowy i punkty nie zostaną przyznane)
  • Punkty za bilety będą dopisywane do konta po wykonaniu usługi przejazdu
  • Za bilety, które zostaną zwrócone nie będą przyznawane punkty
  • Po zebraniu wystarczającej liczby punktów pasażer może wymienić posiadane punkty na kupon na darmowy przejazd
  • Kupony na darmowy przejazd nie podlegają zwrotowi oraz możliwości zmiany daty wyjazdu


KORZYŚCI:
  • 500 punktów na start za udział w programie
  • Każde zebrane 100 punktów daje pasażerowi 1 zł w ramach programu
  • Dajemy punkty za wszystkie kupione bilety! (promocyjne, z ulgami handlowymi)
  • Program łączy się z promocjami! To znaczy, że bilety promocyjne możemy również zrabatować posiadanymi punktami
  • Bieżącą ilość punktów można łatwo i szybko sprawdzić po zalogowaniu do własnego konta w zakładce Program Lojalnościowy

Jak wymienić zdobyte punkty na bilety?

Od ilości zgromadzonych punktów zależy jakie bilety możesz "opłacić" posiadanymi punktami. Im niższa cena biletu, na który chcesz zdobyć darmowy przejazd tym mniej punktów potrzeba aby go zdobyć (punkty w ramach programu lojalnościowego można zamieniać również na bilety promocyjne)

Kupując bilety jako zalogowany uczestnik - w ostatnim kroku zakupowym (krok 4 podsumowanie) znajdziesz informacje o programie Partner Plus w tym liczbę zdobytych punktów, które posiadasz a także ich wartość.

PRZYKŁAD:
Jeżeli będziesz posiadał wystarczającą ilość punktów aby "opłacić" (wymienić zdobyte punkty) na darmowy przejazd - guzik "wybierz" przy danym bilecie stanie się aktywny (patrz na obrazek poniżej)


W naszym poniższym przykładzie posiadamy 3789 punktów wartych 37,89 zł dlatego też możemy wymienić za punkty tylko bilet ulgowy dziecko do lat 13, którego cena wynosi 19.50 zł



Po wybraniu biletu, który chcemy wymienić za punkty:  jego cena w koszyku ulegnie zmianie na 0 zł - w tej chwili mamy w zamówieniu jeden bilet opłacony punktami, który wymienimy na darmowy przejazd oraz jeden bilet w cenie normalnej za 39 zł.



Aby dokończyć zakup należy przejść do płatności, opłacić resztę zamówienia oraz opłatę transakcyjną. Wtedy dopiero darmowy kupon na przejazd zostanie wygenerowany.


REGULAMIN PROGRAMU PARTNER PLUS >>>
 

Cookies:
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Informacja o Twoich danych:
Drogi Użytkowniku,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej "POLONUS" w Warszawie spółka akcyjna Aleje Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa, NIP: 525-000-01-27 (dalej: My, Spółka lub PKS POLONUS). Jesteśmy właścicielem Hostelu „Zachodni”, Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia oraz Przewoźnikiem wykonującym krajowe i międzynarodowe przewozy autobusowe. Pozyskaliśmy Twoje dane osobowe od Ciebie, podczas korzystania przez Ciebie z usług PKS POLONUS wymienionych powyżej.

Co to są dane osobowe oraz jakie dane przetwarzamy?
Dane osobowe to każda informacja dotyczącą osoby fizycznej pozwalającą na określenie w sposób pośredni lub bezpośredni tożsamość tej osoby. Dane te są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów sprzedażowych w tym zapisywanych w plikach cookies oraz w podpisanych umowach . Przetwarzanie danych osobowych to operacje wykonywane na danych osobowych, a zwłaszcza zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych. Przetwarzamy następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres email, adres IP, numer telefonu oraz dane osobowe uprawniające do korzystania z ulg handlowych i ustawowych.

Dlaczego pozyskujemy i przetwarzamy dane?
Twoje dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem umowy/lub wypełnionym formularzem/ jak i w trakcie wykonania umowy, będą przetwarzane w następujących celach:

  • realizacji usług przewozowych i hostelowych
  • prowadzenia działań marketingowych, na których przetwarzanie mamy Twoją zgodę
  • zmian, zwrotów i operacji dodatkowych dotyczących zakupionych biletów
  • procesów reklamacji usług

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. PKS POLONUS przetwarza Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b), c) lub f) w celu umożliwienia nam realizacji umowy, którą z nami Zawarłeś lub do realizacji czynności, które nam Zleciłeś przed zawarciem Umowy, w szczególności:

  • umożliwienia nam weryfikacji, że nabyłeś bilet na przewóz realizowany przez nas lub zarezerwowałeś u nas miejsce noclegowe;
  • umożliwienia nam weryfikacji, że przysługują Ci ulgi na których opiera się wybrana przez Ciebie opcja zakupu biletu;
  • umożliwienia nam poinformowania Cię o opóźnieniach oraz zdarzeniach dotyczących przewozu;
  • umożliwienia nam wystawienia Tobie dokumentów księgowych;
  • umożliwienia nam rozpoznania Twojej reklamacji na świadczone przez nas usługi.

Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Twoje pisma i wnioski.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego. Okres przetwarzania Twoich danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane jednakże zapewniamy Cię, że nie przetwarzamy Twoich danych przez okres dłuższy niż jest to potrzebne do realizacji celów przetwarzania.

Komu możemy przekazać dane?
Twoje dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w związku ze zleconymi przez nas usługami, do Przewoźników, którzy będą realizować usługi przewozowe oraz podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby podmioty z nami współpracujące w sposób rzetelny i zgodny z prawem chroniły Twoje dane osobowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Jakie Masz prawa w stosunku do swoich danych?
Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Jeśli oparliśmy przetwarzanie danych osobowych o Twoją zgodę - Masz także prawo do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Korzystasz z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgody oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Ciebie potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.

Formularz zgody:
W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze strony internetowej, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.

Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Zgadzam się